News

Zdobywanie klientów na rynku z antykami

Fraza antyki szafy cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników wyszukiwarki Google. I nie trzeba tego zgadywać tylko można odczytać z danych jakie przekazuje wyszukiwarka Google. 

Pomocne dane 

Jeżeli chce się aktywnie rozwijać sprzedaż prowadząc biznes typu handel antykami należy śledzić analizować dane jakie są dostępne z różnych miejsc w internecie. Przede wszystkim warto korzystać z informacji jakie daje usługa Google Ads. Można tam dokładnie zapoznać się z liczbowymi danymi dotyczącymi popularności poszczególnych fraz. Przykładowo wspomniana na początku fraza antyki szafy jest średnio w miesiącu w przedziale między 100 a 1000 razy. 

Daje to pewne pojęcie i wyobrażenie popularności takiej oferty w internecie. Jeżeli prowadzisz biznes handlu starociami i antykami warto stworzyć całą grupy fraz na które warto pozycjonować się w wyszukiwarce Google. Jest to obecnie źródło ponad 90% ruchu w internecie i i tym samym jeden z najpotężniejszych instrumentów marketingowych. 

Jak wykorzystać tą ogromną popularność Google do rozwoju własnego biznesu 

Przede wszystkim musisz rozpocząć od zbudowania strony internetowej. Od samego początku powinna być to strona zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google. Jeżeli twoją podstawową frazą na którą chcesz się pozycjonować jest antyki szafy wówczas musisz analizować swoją witrynę właśnie pod kątem tej frazy. Jak to zrobić. Jeżeli ma być to strona firmowa to jaką nazwę domeny warto wybrać nazwę firmy. Nie musimy w domenie zamieszczać frazę o którą nam chodzi. Natomiast powinno się już pojawić w meta title oraz meta description. Słowa należące do tej frazy powinny pojawiać się wielokrotnie W treści strony i być używane w sposób naturalny. 

Istotne jest by idealna nie wolno kopiować z innych stron ponieważ Google uzna to za duplikat i taka treść w oczach tej wyszukiwarki nie będzie miała wartości. To z kolei oznaczać będzie brak możliwości wypożyczania tej strony wynikach wyszukiwania. 

Następną bardzo ważną rzeczą jest takie zbudowanie strony by odwiedzający ją czuł się na niej komfortowo bym wiedział jak znaleźć informację,a strona była dla niego przyjazna. Dzięki temu jest większa szansa że zostanie na niej dłużej, a to ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce Google. 

Następną kwestią jest wewnętrzne linkowanie. Jeżeli strona główna ma być pozycjonowana na frazę antyki szafy to warto innych podstron witryny linkować do tej strony głównej z anchorów też o treści antyki szafy. 

No i oczywiście linkowanie z witryn zewnętrznych. Jeżeli chcesz na na tak konkurencyjne frazy jak te związane z handlem antykami zajmować wysokie pozycje w Google musisz organizować linki z innych stron do twojej strony. Linki można pozyskiwać stron firmowych ale także for internetowych katalogów stron i tak dalej. Warto publikować artykuły w serwisach poświęconych zagadnieniu antyków czy też staroci. Wówczas oprócz tego że zyskujemy link do naszej strony to również jest szansa na to że takiej strony tematycznie powiązanej zyskamy wejścia osób zainteresowanych tą tematyką. Jest procesem długim także należy uzbroić się w cierpliwość. 

Internet to nie tylko Google 

Pamiętać należy też o promocji na Facebooku, a także korzystać z serwisów ogłoszeniowych i innych miejsc gdzie można prezentować swoją ofertę.